jurugambar perkahwinan, wedding photographer, photography, fotografi, malaysia, jurufoto, engagement, pertunangan, cupcakes, cupcake, kekcawan,kek cawan, kuala lumpur, selangor

Jurugambar Perkahwinan Wedding

By: Ezwan Emary

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  54  55  56  57  58  59  60  [61]  62  63  64  65  66  67  68  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 27-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
We should help...

 


More than a million people today joined a mass exodus from Houston and southern Texas as Hurricane Rita intensified into one of the most powerful storms on record and threatened widespread devastation to the Gulf Coast.
http://www.timesonline.com/

We should help...


Thursday, 22-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bulan Syaaban

 
 
 
View all 11 photos...
Aku amek gambor ni minggu lepas hari khamis...depan rumah...tak kuar gate pun...petang tu entah macam mana cerah...so aku pun amek la gambo bulan Syaaban nie...tapi aku tunggu 15hb Syaaban asyik berawan je kat KL nie...HAMPEHH!! gambo ni amek kat seremban...from 6.30 sampai maghrib...sambung balik lepas tu sampai la lepas isyak kot aku amek lagi hehee...aku pun tak sangka leh jadi cengginie...kamera aku dulu takleh la nak buat gambo cengginie...syukur masa ada katebang tu shutter speed tak cukup laju la...huhu..sedikit blurr.









Selamat Menyambut tahun baru lagi...tahun depan belum tentu leh tgk bulan nie


Monday, 19-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Tahun Baru...Happy New Year

2 tangan
mak aku suke gambo nie
1 tangan


Al-Quran itu untuk dibaca...bukan lepas khatam masa kecik kecik khalasss....tutup kitab...bukan juga untuk tatapan oleh tetamu atau sebagai perhiasan didalam almari kaca dirumah...perlu Al-Quran itu dibaca...tak cukup dengan itu...perlu juga dihayati.

Hadrat Hassan Basri
rahmatullah 'alaih berkata, "Orang-orang dizaman permulaan meyakini bahawa Al-Quran yang mulia itu adalah perintah Allah s.w.t, mereka memikirinya sepanjang-panjang malam dan bertindak serta beramal dengannya diwaktu siangnya. Sementara kamu pada hari ini berlatih begitu berhati-hati tentang menyebut perkataan-perkataannya dan juga huruf-hurufnya dengan betul, kamu tidak menganggapnya sebagai perintah daripada Allah s.w.t dan tidak pula memikirinya tentangnya".

semoga kita hari hari boleh baca kalamullah ini hari hari...Ramadhan pun dah nak dekat...semoga kita panjang umur untuk menikmatinya


Friday, 16-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Sekadar renungan

 


aku tgh berhingus hingusan dalam cc yg sejuk nie....takpe...ada 2,3 orang je dlm cc nie...awek cun pun yg tgh jaga je...takpe hehe...deme sket kot...lama dah tak kuar hingus meleleh memanjang macam nie...penuh kat tisu aku...huhu....adeh..nak kene cepat arr kuar sebelum aku kehabisan tisu huhu...sekadar renungan dipagi jumaat...lagi 2 hari je cuti...huhu...kejap je cuti aku....ok la daripada tak cuti...muehehee


Wednesday, 14-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Lampu+Me+Gelap

aku yh tgh malas pakai baju FENDER
gambo agak blur


[<<  <  54  55  56  57  58  59  60  [61]  62  63  64  65  66  67  68  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net